[Pdmtl] pdmtl#25 (annonce)

joseph joseph at sat.qc.ca
Fri Jun 15 16:37:33 EDT 2007

y-a-t-il un telephone ... juste au cas...

merci

j.

Mathieu Bouchard a écrit :

> = PUREDATA MONTRÉAL #25 =
>
> '''17 juin 2007 de 13:00 à 17:00'''
>
> chez matju, 8257, rue Saint-Denis, Montréal,
> à côté du métro Jarry
>
> http://artengine.ca/pdmtl/matju_map.png
>
> == 1. string/blob external (by Martin Peach) ==
>
> An implementation of a new type of pd atom will be presented. The
> string/blob type permits the manipulation of pure data as bytes.
> Objects to convert
> strings to and from floats, symbols and other data will also be
> discussed.
>
> == 2. TCP external (By Martin Peach) ==

> [...]

*Avis:* Ce message est confidentiel et ne s'adresse qu'aux destinataires.
Si vous le recevez par erreur, veuillez le supprimer et nous en aviser
*Notice :* /This communication contains confidential information.
If you received this communication by mystake, please delete the message
and notify us./
Joseph Lefèvre :: Directeur des résidences
Société des arts technologiques [*SAT*] Society for Arts and Technology
/1195 boulevard Saint-Laurent :: T 514 844-2033#214:: F (514) 982-6093
SAT[MxiSessions] :: mix_sessions @ sat qc ca / joseph @ sat qc ca/